|  | 

Τοπική Ιστορία

Πώς θυμάται η Φλώρινα το 1821; Έρευνα πεδίου, ιστορική μαθητεία και ιστορική σκέψη

Ως προς το περιεχόμενο, η εφαρμογή «Πώς θυμάται η Φλώρινα το 1821; Έρευνα πεδίου, ιστορική μαθητεία και ιστορική σκέψη» βασίζεται στο υλικό που προέκυψε από το σχέδιο δράσης που υλοποίησε η δασκάλα του Πειραματικού Δημοτικού Σχολείου Φλώρινας Κυριακή Αμαραντίδου, με τους μαθητές της ΣΤ΄ τάξης κατά το σχολικό έτος 2019-2020, στο πλαίσιο της συμμετοχής τους στο συνεργατικό εγχείρημα πληθοπορισμού για τη δημιουργία του ψηφιακού εκθέματος «Πώς θυμόμαστε το 1821;», αλλά και μετέπειτα προσθήκες.

Το ψηφιακό περιβάλλον σχεδιάστηκε με γνώμονα τη διδακτική – μαθησιακή του αξιοποίηση στην πρωτοβάθμια και τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Έχοντας ως επίκεντρο τα περιεχόμενα και τις δυνατότητες της εφαρμογής, ο εκπαιδευτικός μπορεί να σχεδιάσει μια διδακτική – μαθησιακή ακολουθία προσαρμοσμένη στις ανάγκες των δικών του μαθητών.

 

Περιηγηθείτε στην εφαρμογή από το παράθυρο παρακάτω, ή μεταβείτε στην ίδια την εφαρμογή πιέζοντας εδώ.

 


%cf%80%cf%8e%cf%82-%ce%b8%cf%85%ce%bc%ce%ac%cf%84%ce%b1%ce%b9-%ce%b7-%cf%86%ce%bb%cf%8e%cf%81%ce%b9%ce%bd%ce%b1-%cf%84%ce%bf-1821-%ce%ad%cf%81%ce%b5%cf%85%ce%bd%ce%b1-%cf%80%ce%b5%ce%b4%ce%af%ce%bf

ABOUT THE AUTHOR

Σχετικές αναρτήσεις: Αναρτήσεις

Δημιουργός και διαχειριστής του ιστότοπου αυτού είναι ο Γιάννης Κασκαμανίδης από τη Φλώρινα, που εργάζεται ως μέλος Ε.Δι.Π. στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης της ίδιας πόλης.