That ID has already been used by a Perspective or Reading. Please create another (alphabetic characters, numbers, hyphens and underscores only), or click the Cancel button.
That ID has illegal characters or is too long. Please create another ID of no more than 20 characters (alphabetic characters, numbers, hyphens and underscores only, no spaces), or click the Cancel button.
You must enter a label for the Reading between 1 and 32 characters in length.
To show this Reading after it has been Published on the server, use the following URL:
Indicates the current state of Prospect (whether or not it is loading data, etc)
If this is checked, visualizations will be updated automatically and immediately whenever you change a Legend setting
Click to minimize or maximize the size of the Text Pane
Click this option if you want all item data to be shown in the visualization on the right
Click this option if you want the visualization on the right to only show items that are embedded in the text on the left
Click this option if you want the visualization on the right to only show items that have been selected in the text on the left
Click this to clear out the currently highlighted selection on the current visualization
Click this to see which Readings are available for current Volume
Click this to save the current state of your activity as a Reading
Click this to hide or show the annotation of the last Perspective opened
Click this to toggle between the Table of Contents and the Reading Pane
Click this to show the previous section of the Reading List on the Reading Pane
Click this to show the next section of the Reading List on the Reading Pane
Click this to show or apply Filters that select items programatically on the Reading Pane
Click this when it is pulsing to show all of the currently highlighted selection of items in the Inspector modal dialog window
Shows the relative size of each section of the Volume; sections that are currently displayed are orange; sections not in the Reading List are greyed out
Choose which visualization you wish to see in this Exhibit
Click this to hide or show the Legend panel
Click this to show the configuration options available for this visualization
Click this to show notes providing extra explanation about this visualization
Click this to show or apply Filters that select items programatically on the current visualization
Click this when it is pulsing to show all of the currently highlighted selection of items in the Inspector modal dialog window
Displays the number of items currently highlighted. Click it to display a list of the names of the items.
Click this to toggle between the Table of Contents and the Reading Pane
Adds all possible sections to, or removes them all from, the current Reading List
Adds all possible sections to, or removes them all from, the current Reading Pane
Click to bring up a dialog box that allows you to search for text; only sections in which that text appears will be on the resulting Reading List
The Table of Contents showing all of the sections in the Volume; checkboxes indicate which sections are on the Reading List; sections outlined in yellow are shown in the Reading Pane
Βιβλίο δοκιμή 1
Στη δύσκολη και δραματική συγκυρία που διαμορφώνεται από την εμφάνιση και εξάπλωση του κορονοϊού, η τηλεκπαίδευση μπήκε στη ζωή μας ορμητικά και απροσδόκητα και παρουσιάστηκε ως η εκπαιδευτική διαδικασία που μπορεί να λύσει όλα τα προβλήματα που ανακύπτουν από το κλείσιμο των σχολείων. Η είδηση για την τηλεκπαίδευση διαδόθηκε αστραπιαία και με εκκωφαντικό θόρυβο παντού, οπότε κανένας δεν μπορεί να πει εκ των υστέρων ότι δεν το γνώριζε. Στο κείμενο αυτό θα προσπαθήσω να προσεγγίσω μερικές μόνο πλευρές του ζητήματος.
Βιβλίο δοκιμή 2
Στη δύσκολη και δραματική συγκυρία που διαμορφώνεται από την εμφάνιση και εξάπλωση του κορονοϊού, η τηλεκπαίδευση μπήκε στη ζωή μας ορμητικά και απροσδόκητα και παρουσιάστηκε ως η εκπαιδευτική διαδικασία που μπορεί να λύσει όλα τα προβλήματα που ανακύπτουν από το κλείσιμο των σχολείων. Η είδηση για την τηλεκπαίδευση διαδόθηκε αστραπιαία και με εκκωφαντικό θόρυβο παντού, οπότε κανένας δεν μπορεί να πει εκ των υστέρων ότι δεν το γνώριζε. Στο κείμενο αυτό θα προσπαθήσω να προσεγγίσω μερικές μόνο πλευρές του ζητήματος.
Βιβλίο δοκιμή 3
Στη δύσκολη και δραματική συγκυρία που διαμορφώνεται από την εμφάνιση και εξάπλωση του κορονοϊού, η τηλεκπαίδευση μπήκε στη ζωή μας ορμητικά και απροσδόκητα και παρουσιάστηκε ως η εκπαιδευτική διαδικασία που μπορεί να λύσει όλα τα προβλήματα που ανακύπτουν από το κλείσιμο των σχολείων. Η είδηση για την τηλεκπαίδευση διαδόθηκε αστραπιαία και με εκκωφαντικό θόρυβο παντού, οπότε κανένας δεν μπορεί να πει εκ των υστέρων ότι δεν το γνώριζε. Στο κείμενο αυτό θα προσπαθήσω να προσεγγίσω μερικές μόνο πλευρές του ζητήματος.
Βιβλίο δοκιμή 4
Στη δύσκολη και δραματική συγκυρία που διαμορφώνεται από την εμφάνιση και εξάπλωση του κορονοϊού, η τηλεκπαίδευση μπήκε στη ζωή μας ορμητικά και απροσδόκητα και παρουσιάστηκε ως η εκπαιδευτική διαδικασία που μπορεί να λύσει όλα τα προβλήματα που ανακύπτουν από το κλείσιμο των σχολείων. Η είδηση για την τηλεκπαίδευση διαδόθηκε αστραπιαία και με εκκωφαντικό θόρυβο παντού, οπότε κανένας δεν μπορεί να πει εκ των υστέρων ότι δεν το γνώριζε. Στο κείμενο αυτό θα προσπαθήσω να προσεγγίσω μερικές μόνο πλευρές του ζητήματος.
Βιβλίο δοκιμή 5
Στη δύσκολη και δραματική συγκυρία που διαμορφώνεται από την εμφάνιση και εξάπλωση του κορονοϊού, η τηλεκπαίδευση μπήκε στη ζωή μας ορμητικά και απροσδόκητα και παρουσιάστηκε ως η εκπαιδευτική διαδικασία που μπορεί να λύσει όλα τα προβλήματα που ανακύπτουν από το κλείσιμο των σχολείων. Η είδηση για την τηλεκπαίδευση διαδόθηκε αστραπιαία και με εκκωφαντικό θόρυβο παντού, οπότε κανένας δεν μπορεί να πει εκ των υστέρων ότι δεν το γνώριζε. Στο κείμενο αυτό θα προσπαθήσω να προσεγγίσω μερικές μόνο πλευρές του ζητήματος.