Τι σχέση έχουν μία θεωρία μάθησης, η εξ αποστάσεως μάθηση και το ανοικτό λογισμικό
Θέλουμε να αλλάξουμε το διδακτικό παράδειγμα, βοηθώντας τα παιδιά, αλλά και τους ενήλικες, να κατασκευάζουν – και όχι να καταναλώνουν – από κοινού, ή και κατά μόνας, τη γνώση; Έχουμε ακούσει ότι αυτή η κατασκευή της από κοινού γνώσης είναι ο βασικός νόμος του open source λογισμικού; Μήπως, λέμε μήπως, αυτά τα δυο ταιριάζουν γάντι; Και, μήπως θα πρέπει να δούμε πιο σοβαρά το ζήτημα της επιλογής εργαλείων από αυτή τη δεξαμενή που ανήκει σε όλους μας; Το βρήκα! Απαντήσατε θετικά, οπότε προχωρήστε παρακαλώ. (Διαβάστε περισσότερα παρακάτω…)
Άρθρο από το περιοδικό Linux Inside, τεύχος 8
elearning