Πώς θυμάται η Φλώρινα το 1821; Έρευνα πεδίου, ιστορική μαθητεία και ιστορική σκέψη
Ως προς το περιεχόμενο, η εφαρμογή «Πώς θυμάται η Φλώρινα το 1821; Έρευνα πεδίου, ιστορική μαθητεία και ιστορική σκέψη» βασίζεται στο υλικό που προέκυψε από το σχέδιο δράσης που υλοποίησε η δασκάλα του Πειραματικού Δημοτικού Σχολείου Φλώρινας Κυριακή Αμαραντίδου, με τους μαθητές της ΣΤ΄ τάξης κατά το σχολικό έτος 2019-2020, στο πλαίσιο της συμμετοχής τους στο συνεργατικό εγχείρημα πληθοπορισμού για τη δημιουργία του ψηφιακού εκθέματος «Πώς θυμόμαστε το 1821;», αλλά και μετέπειτα προσθήκες.
Το ψηφιακό περιβάλλον σχεδιάστηκε με γνώμονα τη διδακτική – μαθησιακή του αξιοποίηση στην πρωτοβάθμια και τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Έχοντας ως επίκεντρο τα περιεχόμενα και τις δυνατότητες της εφαρμογής, ο εκπαιδευτικός μπορεί να σχεδιάσει μια διδακτική – μαθησιακή ακολουθία προσαρμοσμένη στις ανάγκες των δικών του μαθητών.
Περιηγηθείτε στην εφαρμογή από το παράθυρο παρακάτω, ή μεταβείτε στην ίδια την εφαρμογή πιέζοντας εδώ.